Tuesday 12 December 2017

Rynek sprzedaży forex


4 Najczęściej używane techniki sprzedaży Ludzie wpadają w oczy Ten kolor naprawdę wydobywa twoje oczy. Nie wiemy, kiedy znowu mamy ich w swoim rozmiarze. Zrobili tylko ten model laptopa w ograniczonym czasie, aby przetestować rynek. Pod pewnymi względami przedstawiciele handlowi są mistrzami psychologii konsumenckiej. Stworzony z myślą o przekształcaniu klientów w okna w płatnych klientów, stosuje szereg technik, które mogą przekonać nawet najbardziej posępnego konsumenta do dokonania zakupu, którego nie planował. Od naszej próżności do naszego strachu przed zniknięciem, przedstawiciele handlowi zorientowali się, jak odeprzeć siły napędowe, które doprowadziły nas do zobowiązania się do zakupu. Przerażające jest to, że wiele razy są tak dobre, że namawiają nas do zakupu, a my nawet nie wiemy, że tak było, póki nie jest za późno. Na przykład tutaj są cztery popularne techniki sprzedaży, na które większość ludzi wciąż się nie obawia, nie zdając sobie z tego sprawy. Wylewanie miodu Najczęściej stosowaną techniką w każdym arsenale przedstawicieli handlowych jest pochlebstwo. Konsumenci, z natury, chcą być walidowani za swoje zakupy i nikt nie jest bardziej skłonny do wylewania komplementów niż sprzedawca. Zawsze są pierwszymi, którzy mówią ci, że sukienka, na którą próbujesz, jest oszałamiająco wyszczuplająca lub samochód, który testujesz, sprawia, że ​​wyglądasz jak wykonawczyni. Zaskakujące jest to, że nawet jeśli klienci wiedzą, że pochlebstwa, które otrzymują, są nieszczere, to i tak się na to rzucają. W ubiegłym roku studium na Uniwersytecie w Hongkongu wykazało, że wszelkie formy pochlebstw, szczerych lub nie, tworzą pozytywny obraz pochlebcy w umyśle klienta. W rezultacie nieświadomie zaczynamy bardziej ufać przedstawicielom handlowym i ułatwiać nam dokonywanie zakupów. Postrzegane niedobory Nic nie motywuje konsumenta do zobowiązania się do zakupu, takiego jak postrzegany niedobór. Na przykład ostatnio byłam w sklepie obuwniczym, gdzie klient próbował na pary wysokich obcasach, które były około 100 w stosunku do jej budżetu. Po około 20 minutach chodzenia po sklepie w butach z najwyższej półki klient wciąż nie chciał ich kupić. Przedstawiciel handlowy powiedział jej, że powinna kupić szpilki, nawet jeśli oznaczało to ich oddanie następnego dnia, ponieważ były ostatnią parą, którą sklep dostałby w jej rozmiarach w najbliższej przyszłości. Potem przyszedł drugi przedstawiciel i powiedział młodej kobiecie, że w przeszłości przeszła podobne buty u tego samego projektanta i zajęło jej sześć miesięcy, aby ponownie znaleźć te same buty. Gdyby młoda kobieta myślała obiektywnie, mogła sobie uświadomić, że bardzo dobrze mogłaby znaleźć tę samą parę butów online za mniej, niż kosztował sklep. Ponieważ jednak flirtowała już z zakupem, nagły strach przed utratą butów na zawsze był wystarczający, by skłonić ją do zakupu. Badanie przeprowadzone przez Uniwersytet Stanford wykazało, że strach przed byciem jilted zmniejsza naszą ogólną satysfakcję z towaru, ale dramatycznie zwiększa nasze pragnienie, aby go kupić. Sklepy wiedzą o tym, więc mają ograniczoną sprzedaż podaży, aby wywołać taki lęk, który powoduje, że ludzie kupują. Nawet jeśli zarezerwujesz hotel w Internecie, zobaczysz tylko dwa pokoje z pozostałymi tagami dołączonymi do niektórych linków do rezerwacji. Tak więc, następnym razem, gdy masz ochotę coś kupić, przestań i zadaj sobie pytanie, czy naprawdę nigdy nie zobaczysz tego produktu ponownie, lub jeśli po prostu uważasz, że tak nie jest. Zdyskontowana marże Wielokrotnie, sklep w znacznym stopniu obniży cenę swoich towarów, tak aby mógł zaoferować przekonującą zniżkę, gdy przychodzi czas na sprzedaż. Występuje najczęściej w salonach samochodowych. gdzie cena naklejki w niektórych pojazdach może być większa niż 2000 powyżej sugerowanej przez producenta ceny detalicznej (MSRP). W ten sposób dealer może pozwolić klientom na obniżenie ceny samochodu do MSRP, tak aby sądzili, że osiągają dobre wyniki, kiedy naprawdę płacą dokładnie to, czego od zawsze spodziewał się dealer. Obowiązek poprzez wzajemność Nasze poczucie winy i zobowiązania może być potężnym motywatorem, jeśli chodzi o zakup produktu. Badania wykazały, że ludzie naturalnie mają poczucie wzajemności, co prowadzi ich do przekonania, że ​​po tym, jak zrobi się coś miłego dla nich, powinni w zamian zrobić coś miłego dla życzliwej partii. Aby to wykorzystać, przedstawiciele handlowi często tworzą scenariusz "dawaj i bierz", w którym sprawiają, że czujesz, że zrobili ci przysługę. Na przykład, jeśli nie możesz znaleźć pary dżinsów w swoim rozmiarze, przedstawiciel handlowy przeszuka pomieszczenie magazynowe pod kątem wielu alternatyw, które mogą Cię zainteresować. Jest to prosty gest, ale w rezultacie czujesz się bardziej zobowiązany do dokonania zakupu od nich. Podsumowanie Jeśli chcesz kontrolować ilość pieniędzy wydanych na zakupy, musisz nauczyć się rozpoznawać te typowe techniki sprzedaży. Po przejrzeniu przez przedstawicieli działu sprzedaży łatwiej będzie podjąć obiektywną decyzję o wartości każdego potencjalnego zakupu. W rezultacie będziesz mógł kupić mniej rzeczy, których nie potrzebujesz i zaoszczędzić więcej pieniędzy na rzeczy, które robisz. To może nie być nauka o rakietach, ale z pewnością inteligentne zakupy. Miara związku między zmianą ilości żądanej danego towaru a zmianą jego ceny. Cena. Łączna wartość rynkowa w dolarach wszystkich dostępnych akcji spółki. Kapitalizacja rynkowa jest obliczana poprzez pomnożenie. Frexit krótko dla quotFrench exitquot to francuski spinoff terminu Brexit, który pojawił się, gdy Wielka Brytania głosowała. Zlecenie złożone z brokerem, który łączy w sobie funkcje zlecenia stopu z zleceniami limitów. Zlecenie stop-limit będzie. Runda finansowania, w ramach której inwestorzy nabywają akcje od spółki o niższej wycenie niż wycena na rzecz spółki. Ekonomiczna teoria łącznych wydatków w gospodarce i jej wpływ na produkcję i inflację. Została opracowana ekonomia keynesowska. Doradztwo w zakresie oszustw FTC Handel walutowy (Forex) Oszustwo Rynek Forex jest niestabilny i wiąże się z poważnym ryzykiem. Nie jest to miejsce na umieszczanie pieniędzy, których nie możesz stracić, takich jak fundusze emerytalne, ponieważ możesz stracić większość lub całość bardzo szybko. CFTC doświadczyło gwałtownego wzrostu liczby oszustw na rynku Forex w ostatnich latach i chce doradzić, w jaki sposób zidentyfikować potencjalne oszustwa. Oznaki możliwego nieuczciwego skoku sprzedaży Poprowadź Cię do przekonania, że ​​możesz czerpać zyski z bieżących wiadomości, które są już znane publiczności. Sporządzono za pośrednictwem skierowań ustnych lub wiadomości e-mail od przyjaciół i krewnych, członków organizacji społecznych, kościołów lub grup społecznych. Kontakty, które użytkownik prosi o podanie danych osobowych, takich jak imię i nazwisko, numer telefonu oraz adresy e-mail i adresy domowe. Obiecując, że na rynku Forex nie ma rynku, który mógłby obniżyć obroty. Możliwe taktyki perswazji, które możesz doświadczyć Zwyciężając perspektywę bogactwa i kusząc cię czymś, co chcesz, ale nie możesz. quotTen kontrakt Eurodolarowy gwarantuje podwójne podwojenie twoich obecnych inwestycji. Próbuje budować wiarygodność, twierdząc, że jest w renomowanej firmie lub posiada specjalne kwalifikacje lub doświadczenie. "Proszę mi wierzyć, jako 10-letni starszy wiceprezes w tej firmie, nigdy bym nie sprzedał czegoś, co nie produkuje. Poprowadzę cię do przekonania, że ​​inni doświadczeni już zainwestowali. "Oto, jak Bob zszedł z ulicy, skąd masz swój start. Wiem, że to dużo pieniędzy, ale półtora miliona to połowa naszego klubu. Jest warta każdego grosza. Oferta złożenia drobnej przysługi w zamian za dużą przysługę. "Będziesz miał przerwę w mojej normalnej prowizji Forex, jeśli kupisz teraz. Off. Tworzenie fałszywego poczucia pilności przez żądanie ograniczonej podaży. Zostały tylko dwie jednostki, a rynek azjatycki wkrótce się otworzy, więc zapiszę się dzisiaj. Uważaj na te czerwone flagi, aby pomóc zidentyfikować oszustwa handlu zagranicznego Obietnice, że na rynku Forex nie ma bessy Firmy, które twierdzą, że możesz lub powinieneś handlować na rynku międzybankowym Wnioski o szybkie przesłanie lub przesłanie gotówki przez Internet, pocztą lub w inny sposób Trudności z pozyskiwaniem dodatkowych informacji na temat osoby i firmy przed przystąpieniem do transakcji na rynku Forex, zadawania, zadawania i zadawania więcej pytań Kontakt z CFTC w celu sprawdzenia statusu rejestracji firmy, tła biznesowego i historii dyscyplinarnej Zapytaj o szczegóły rynku Forex i Twojego obowiązki, jeśli bierzesz udział Zapytaj o firmę i dane dotyczące wydajności klientów w imieniu innych klientów Zapytaj kogoś, kto nie chce spełnić, dlaczego się tak waha, Poprosić o wszystkie informacje na piśmie. Nie należy polegać na obietnicach lub oświadczeniach ustnych Sprawdź wszystkie otrzymane informacje, aby upewnić się, że firma jest i postępuj zgodnie ze wskazówkami. Zapytaj o pisemne oświadczenie o ryzyku Zapytaj o radę niezależnego i licencjonowanego doradcy finansowego lub konsultanta, któremu ufasz zapytać dowolnego specjalistę finansowego Jak się kwalifikujesz do świadczenia mi tej usługi Jak ten produkt spełnia moje potrzeby finansowe Jak zapłaciłeś za swoje usługi Jeśli zdecydujesz się uczestniczyć w handlu Forex Nie deponuj więcej funduszy, niż możesz sobie pozwolić na przegraną. Nie spłacaj kredytów hipotecznych w domu ani nie oszczędzaj na oszczędnościach. Nie handluj na marginesie, chyba że go rozumiesz. Obrót marżą może spowodować, że będziesz odpowiedzialny za straty znacznie przekraczające kwotę depozytu w dolarach. Jeśli masz pytania, masz świadomość podejrzanych działań lub uważasz, że zostałeś oszukany, skontaktuj się szybko z CFTC. Zadzwoń do CFTC pod numer 866.366.2382 lub zgłoś napiwek lub skargę. 8 Tricks of the Worlds Best Salespeople Autor, Profit Najpierw jestem autorem Profit First, The Pumpkin Plan i The Toilet Paper Entrepreneur Czy kiedykolwiek musiałeś coś kupić, na przykład samochód lub urządzenie kuchenne, ale bałem się go, bo nie chciało ci się zajmować ciężkim boiskiem sprzedaży. Oczywiście, kiedy wreszcie coś kupiłeś, w jakiś sposób wyszedłeś nie z ceną, którą kupiłeś dla, ale dla twojego elementu listy życzeń z wszystkimi dzwonkami i gwizdkami. Jak sprzedawca to zrobił Cóż, niektórzy sprzedawcy są po prostu dobrzy i Ty też możesz być. Oto ich osiem najskuteczniejszych sztuczek, które możesz wypróbować: 1. Zrzuć pożądane perspektywy. Najlepsi sprzedawcy wiedzą, że sprzedaż to gra liczbowa i gra czasu. Celem jest jak najszybsze posortowanie potencjalnych klientów w celu znalezienia kilku wspaniałych perspektyw. Zamiast próbować przekonać wszystkich potencjalnych klientów do nawiązania z nimi współpracy, najlepsi sprzedawcy otrzymują słabe perspektywy szybkiego wyplenienia się, dzięki czemu mogą spędzić czas na najlepszych perspektywach. 2. Rozumiem, że nie musisz uszczęśliwiać wszystkich. Najlepsi sprzedawcy znają zasadę 8020, w której 80 procent prowizji pochodzi od 20 procent ich klientów. Dlatego zwracają dużą uwagę na swoich najlepszych klientów. Mniejsi klienci są przenoszeni do kogoś innego lub nie są obsługiwani. Ten mały facet może być niezadowolony, ale tak to się dzieje z najlepszymi sprzedawcami. 3. Zawsze bądź o krok przed swoim klientem. Najlepsi sprzedawcy rozumieją swoich najlepszych klientów w środku i na zewnątrz. Robią swoje badania i głęboko podbijają klienta i branżę. Ich celem jest znalezienie problemów i możliwości dla swoich klientów, zanim klient zda sobie z tego sprawę. 4. Obietnica i dostawa. Wiedzą, że jeśli ustawią oczekiwania klientów na niskim poziomie, gdy produkt lub usługa zostanie dostarczona, klient zostanie zszokowany doświadczeniem. Dokładnie tak, jak chcesz być ustawiony na następne połączenie z tym klientem. 5. Pozwól klientom sprzedawać się. Niespokojni sprzedawcy próbują przekonać klienta, aby kupił, kupił, kupił. Ale najlepsi sprzedawcy wiedzą, że najbardziej przekonującą osobą jest sam klient. Ich zadaniem jest zadawać właściwe pytania i prowadzić klientów, aby przekonali się, że chcą produktu. 6. Naśladuj swoich klientów w miły sposób. Tylko dlatego, że coś może być świetne, nie oznacza to, jak klient to opisuje. Niektórzy klienci mogą używać słowa fantastycznie, podczas gdy inni używają efektywnie lub finansowo mądrze. Niektórzy nawet używają słowa gnarly. Najlepsi sprzedawcy identyfikują przymiotniki używane przez klientów i potencjalnych klientów do opisu rzeczy, a następnie używają tych samych słów, aby wywoływać pożądane emocje u kupującego. 7. Dostosuj wysokość siedzenia. Najlepsi handlowcy na świecie przejmują kontrolę nad spotkaniami handlowymi, dostosowując wysokość siedziska krzesła. Zaczynają spotkania z krzesłem skorygowanym nieco poniżej swoich klientów, co podświadomie sygnalizuje, że klient znajduje się w pozycji dominującej. W miarę trwania spotkania sprzedawca powoli podnosi swoje krzesło, aby usiąść nieco wyżej niż kandydat na pozycję dominującą. Powolne przejście podprogowo sprawia, że ​​perspektywa jest bardziej otwarta na sugestie ze strony sprzedawcy. A jeśli nie mogą dostosować krzesła, po prostu zmieniają swoją postawę, aby osiągnąć ten sam efekt. 8. Poproś klientów, aby powiedzieli "nie". Podczas gdy wszystkie szkolenia sprzedażowe na całym świecie mówią, że potrzebujesz perspektyw w trybie powtarzania tak, najlepsi handlowcy na świecie rzeczywiście mają szansę powiedzieć "nie". Wielokrotne powiedzenie "tak" osłabia wagę i pewność każdego z nich. Ale jeśli potencjalny klient powie "nie" wielu opcjom, gdy w końcu powie "tak" w odpowiedniej opcji, są bardzo skłonni do tego. To jest najlepszy powód, dla którego najlepsi agenci nieruchomości najpierw pokazują złe domy, więc gdy klient widzi właściwy, wskakują na niego. Mike Michalowicz jest autorem "Dyniowego planu" i "Przedsiębiorcy z papieru toaletowego". Jest uznanym w kraju prelegentem na tematy związane z przedsiębiorczością i jest prezesem firmy Provendus Group, firmy konsultingowej, która pomaga firmom, których wzrost ustabilizował się, by ruszyć dalej. Zdjęcie: Getty Images

No comments:

Post a Comment